Výberové konanie správca sociálnych sietí a odborný administratívny referent

Archív

Miesto práce
Bratislava

Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok

Termín nástupu
1.3.2020 alebo podľa dohody

Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac – základná mzda – konečná výška odmeny bude stanovená na základe konkrétnych schopností, odbornej praxe a predpokladov uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • správa a aktualizácia informácií o aktuálnych podujatiach a rozhodnutiach organizovaných agentúrou na sociálnych sieťach a webovej stránke,
  • zabezpečovanie prijímania, podávania a doručovania dokumentov, listových zásielok a balíkov agentúry,
  • archivačná a registratúrna činnosť, vedenie evidencie podľa stanovených postupov a vnútorných predpisov,
  • zabezpečovanie činnosti sekretariátu, vybavovanie telefonických hovorov, plánovanie a organizovanie termínov agentúry,
  • prijímanie, registrácia, kontrola formálnej správnosti žiadostí prichádzajúcich do agentúry,
  • výkon podporných úloh technickej a administratívnej povahy súvisiacich s chodom agentúry,
  • výpomoc pri organizačnom zabezpečovaní prípravy materiálov a priebehu porád,
  • sledovanie stavu kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia kancelárie, realizovanie objednávky v spolupráci s vedúcou kancelárie s prihliadnutím na možnosti rozpočtu,
  • výpomoc pri plánovaní, pripravovaní a realizovaní školení a seminárov agentúry.

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v rozvíjajúcej sa inštitúcii a v dobrom kolektíve, podpora vzdelávania a odborného rastu. Bližšie informácie pri osobnom pohovore.

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov:

  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • motivačný list,
  • kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní; pri zahraničnom diplome aj rozhodnutie ministerstva o uznaní zahraničného diplomu za rovnocenný diplomu získanému po absolvovaní vysokoškolského vzdelania na území SR,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • súhlas dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov na účel výberového konania
  • čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

1.3.2020 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. Stupňa

Počet rokov praxe

min. 6 mesiacov

prax vo verejnoprávnej inštitúcii výhodou

Pozícia je vhodná pre absolventa

Nie

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • analytické myslenie,
  • dôslednosť, presnosť,
  • dobré komunikačné schopnosti,
  • znalosť anglického jazyka na úrovni B2 až C2,
  • znalosť iných cudzích jazykov výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovenská akreditačná agentúra pre vysoké školstvo je nezávislá verejnoprávna inštitúcia, ktorá vykonáva činnosti externého zabezpečovania kvality vysokoškolského vzdelávania.

Počet zamestnancov

20 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Staré Grunty 52
841 04 Bratislava

Sídlo:

Stromová 2665/1
813 30 Bratislava

Kontakt

Mgr. Ivana Radová

e-mail: ivana.radova@saavs.sk

tel: +421 948 904 573